Min saknade kompis

Ny dushad o ska strax fixa mig för att åka ut o äta middag med Peter och mamma, vi ska fira att Peter fyllt 18 år som han gjorde 09/09/09 ;D
Var just på en promenad med mor min o innan dess plockade jag plommon, vi har fullt av dom i trädgården o de är riktigt mumsiga så här års!

Just nu snackar jag med Julia på msn, som för den delen är väldigt saknad! Jag måste träffa henne snart, det var länge sen. Och dessutom är jag skyldig henne en latte, jag får fixa till att vi tar en fika snarast! :D



Kompisen min var o fotades i en studio, kolla så het hon är!
Puss på henne <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: haha tack! ja det har vi verkligen! ;D

2009-09-20 @ 19:53:47
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/
Postat av: lina

haha ja verkligen! bästa helgen på länge hade jag!

men bäst av allt var björnö!

sitta och sjunga vid elden! i´m yours! ;) haha

2009-09-20 @ 23:09:29
URL: http://linadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0