Surt

Mini lördag idag!
Veckorna går fort, det är ju snart helg igen.
Imorgon åker hela klassen till Björnön o sover över på Björnöborg, o de ska bli grymt! :D
Nu är man lika uttråkad som vanligt här i skolan, vi testar att göra borschyrer på InDesign, jätte kul, NOT!
Jag gör en broschyr om Grekland och tar de bilder jag tog när jag var med pappa på Rhodos innan sommaren.

Efter lunchen blir det spanska, när alla andra får åka hem, ganska surt.
Dessutom fattar jag inte ett ord av vad spanska läraren säger eftersom hon snackar allt på spanska och jag suger på spanska...
Jag vet inte vad jag har där att göra egentligen.

Nu ska jag fortsätta med min tråkiga brocshyr som för den delen redan är klar!
Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0