2009 i bilder

Här kommer min slutliga bild-bomb med bilder från hela 2009.
Ni ska bara veta hur länge det tog för mig att lägga in alla bilder, så nu får ni ta för er för jag bjuder för fulla muggar!

På Kunskapsskolan där jag gick innan John Bauer åkte vi varje termin till Falun i en vecka. 
Här är den sista resan till Falun som skedde i slutet av Januari med mina älskade tjejer.

I Maj åkte jag och pappa till Grekland. Detta skedde för att jag inte fick några IG i slutbetyget i nian.

Här är en av de välkända tripparna Kunskapsskolan gjorde till Framnäs. 
Detta är bay the way den sista av kanske 20st?

Eftersom klassen inte känat ihop några pengar under åren så blev det en övernattning på Östra holmen som klassresa. Dock ville våra fyra killar inte följa med.

HÄR SKULLE JAG HAFT EN HEL DRÖSE MED BILDER FRÅN SKOLMIDDAGEN OCH AVSLUTNINGEN.
MEN TYVÄR SÅ TOG JAG INGA JUST DÅ. BEKLAGAR!

I Juli/Augusti åkte jag med familjen till Thailand i tre underbara veckor.

Sommaren som spenderades hemma var jag med mina tjejer.
Dock så var jag också i Växjö två veckor men inga bilder där heller...


På sommarlovet hann jag också med en två-dagars kryssning till Finland med mamma.


Sen så var det dags för årets Stockholm-resa med tjejerna.

Den 24-augusti firades min födelsedag med en start på gymnasiet och en fika med Maja och Julia.
Senare på kvällen blev det middag ute med Peter och mamma.


En helg som tillbringades med Maja och Julia. Sjukt mysig.


Och så får vi inte glömma Björnöborg med den nya klassen i början av terminen.


Detta är en av de få tjejträffar vi haft sän gymnasiet började.

På höstlovet for det av till Lanzarote med mor. Det som skulle bli en vecka blev istället 2,5 veckor pågrund av mina väl-kända vattkoppor. Men inte var jag ledsen för det, vi hade det kanon med All-inclusive 4-stjärnigt hotell helt gratis!

För första året var jag med i Klara och Annas farmors Lucia-tåg.

Och så var man VIP på innebandy-VM!

Det sa bara poff och sen så var första terminen på gymnasiet redan slut.

Början av jullovet spenderades mycket med familjen, super mysigt.

Och slutade med nära och kära vänner på en trevlig nyårsafton.

Ja, de var de bilder som jag tagit. Sen har det också skett mycket mer smaskiga saker under 2009 då kameran inte åkt fram.

2009 får 3 av 5 toasters. Kanon kul!

Kommentarer
Postat av: elina

hahaha snygga bilder!!

Kan du inte lägga ut mera på facebook elelr nå så man kan få se dom :D? inga som, ah du fattar HOPPAS JAG , syns på bara..:P

2010-01-02 @ 14:15:11
URL: http://ellinajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0