Du är den vackraste jag mött

Jag frågade mina käraste idag om de hatade mina små texter jag har ovanför inläggen, och yes det gjorde dom!
Men det skiter jag i för jag gillar dom. Den som är över denna text är dagens låt, att jag glömmt bort den i fem år är ju sinnessjukt!
Fredagen har varit otroligt rolig, som de senaste dagarna har. Jag har inte skrattat så mycket jag gjort denna vecka på väldigt länge, ta åt er nu ni som ger mig ett gott garv! Jag är nog påväg mot ljusare tider, känns inte helt fel.
Ikväll har jag planer på att lägga mig tidigt eftersom jag också ska upp tidigt imorgon, då far det av till Romme!
Ska bli underbart härligt att stå på skidorna igen, ett år sen sist.

This is what I will be doing tomorow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0