Etta ring

Chaa!
Så snett det kan gå på spanskan asså. Nu tror alla att jag endast sover fem timmar varge natt. Jag som är så duktig och lägger mig i tid så jag minst får sju timmars sömn!

Any who, jag fick en skruvad idé angående Dinkels nya film. Jag föreställde mig att jag gjorde en egen version på den så istället för cola så var det toapappret som försvann, tänk vilken katastrof!

Och det finns en sak till på listan av saker jag har att säga!
Jag ska inte berätta så specificerat vad jag gör om dagarna längre här i bloggen. Nej för då har jag inget att prata om i skolan med minna kära vänner.

Något i den här stilen såg mina och Majas samtal ut då jag just börjat blogga:
Jag - Åh vet du vad jag köpte igår!?
Maja - Ja.

Kommentarer
Postat av: Dinkel

Hahaha helt sjukt att jag har haft samma idé, den kanske inte var så skruvad trotts allt!

2010-01-13 @ 17:16:02
Postat av: Carro

Nej, det skulle säker bli en stor-säljare!

2010-01-13 @ 18:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0