I love to hate you

Denna dag har gått otroligt fort må jag säga!
Den började mysigt klockan elva hos mormor med en kanon god frukost, rostat bröd med philadelphia, salami och soltorkade tomater!
Vid fyra tiden åkte jag och mor hem till Västerås igen och jag tog mig ett långt och skönt bad, denna gång med levande ljus som sagt! Direkt efter jag badat så följde jag med mamma och Peter i bilen då Peter skulle till en vän. Och nu ska ni veta det att jag älskar att åka bil så mycket att jag inte ville missa chansen av tillfället att få åka några minuter så att jag satt mig i bilen blöt i håret och med endast morgonrocken på.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du är tokig, så där knasigt tokig ; )

2010-01-05 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0