Jobbar på en ny design

Jag håller på förfullt med en ny header som kommer göra så att hela min blogg så annorlunda ut.
Jag har gjort två olika nu och testat bägge två. Jag tycker om dem men ändå är det inte riktigt jag.
Därför så väntar jag lite med det där och låter den gammla headern få sitta kvar ett tag till tills jag är nöjd.
Om jag känner mig rätt så kommer jag säkert snart idag fortsätta att jobba på det så att den nya designen kommer upp ganska så snart. Men hoppas inte på för mycket!
Och juste. Jag skulle ju fixa det där problemet jag har med min blogg. Vissa datorer ser endast halva bloggen när de går in på den. Jag måste strulat till något i kodmallen. Jag ska ta tag i det någon dag men detta betyder att jag måste starta om helt från scratch vilket jag inte har så stor lust till.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ser fram emot att få se ytterliggare en snygg design. Kram

2010-01-10 @ 18:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0