Klyftig

Det kommer en del stunder i månaden då man känner sig sjukt lycklig. Det finns ingen förklarning till det, man bara är. Eller denna gång kanske det finns en liten förklaring, men det är faktiskt ytterst liten. Pytti pytti-liten.
Det iallafall det jag tror.
Men nu börjar tiden närma sig läggdags. Och jag kommer inte kunna somna. Det har jag inte kunnat någon dag nu på lovet, förutom igår då vi la oss halv fem, med det var ju en annan femma.
Haha se så klyftig jag är vid den här tiden på dygnet. As nice!

Jag måste bara nämna det att jag hunnit med hela 7 inlägg detta dygn.
Jag vet att det är ett annat dygn nu för att det är efter midnatt men think outside the box please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0