Last day

Sista dagen på lovet, känns rätt så okej för att vara mig.
Jag brukar alltid ha en sjukt stark ångest när det gäller att komma tillbaka till skolan men inte nu inte.
Kanske beror på att det endast kommer vara skola i två dagar och sen blir det ledigt igen, soft.
Idag har jag gått upp en hyfsad tid för att kunna somna och gå upp sjukt tidigt imorgon bitti. Jag har också pallat mig iväg till gymmet igen, egentligen är det inte så jobbigt att komma iväg eftersom min kära mamma skjutsar mig då hon också ska gymma.
När jag kom hem så kända jag mig något hängig och besvärad i halsen att jag bestämde mig för att chilla resten av dagen. Så nu har jag spenderat några timmar för att avnjuta 3 underbara filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0