Okej nu är det så att jag hatar updates, men vad fan ska man göra liksom?!

Abow! Se så länge sen det var jag bloggade. Det blev inget i Fredags, Lördags eller Söndags. Usch vilken skandal!
Men självklart så förlåter ni mig och fortsätter kolla min blogg som vanligt, right?
Helgen blev nice. I Fredags blev det en kanon mysig och lång fika på Kalles med Ellen, Fanny, Maja och Sara.
Senare följde hela gänget med hem till mig där det blev pizza och myskväll. Egentligen var det ju tänkt att det skulle kollas på Astrid Lindgren filmer, men icke sa nicke. Det var bara ett litet lockbete jag hade!

I Lördags var det fest hos Dick i Romfartuna. Som kul var så följde både Maja och Ellen med.
Grattis på födelsedagen Dick!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte om jag förlter dig...sitter ju alltid inne och väntar på ett nytt inlägg , och så kommer de inge. Vafan händer!?!?!? Aja skärpning!

2010-01-19 @ 11:49:32
URL: http://antonardet.blogg.se/
Postat av: Bettan

Nu är det länge sedan du skrev något, jag väntar ivrigt!!

Kram

2010-01-22 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0