Skit mat!

Så. Måndagen var över DÄR.
Iallafall skoltiden. På förmiddagen var det en riktigt äcklig föreläsning vi gick på som jag mådde spy färdig av.
Det ledde till att jag satt och små snackade/smsade den sista delen av föreläsningen och var inte alls lika fokuserad och intresserad som alla andra. Men skit samma, om jag lyssnade riktigt noga så skulle jag inte vilja äta ett skit nu när jag kommit hem. Föreläsningen handlade nämnligen om all skit maten vi äter innehåller, och ja allt är verkligen skit!

Men nu ska jag traggla mig ur det där ämnet...
Efter lunchen hade vi hjärt och lungräddningn. Få inte ett akutanfall i min tillvaro, jag är inte bra på det där!

Ikväll blir det Afro dans med Klara!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämner du inte ens mig efter allt jag gjorde för dig igår ? :(

2010-01-26 @ 09:20:13
URL: http://antonardet.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämner du inte ens mig efter allt jag gjorde för dig igår? :(

2010-01-26 @ 09:20:50
URL: http://antonardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0