Weird Sällskapsresan

Haha för två sekunder sen tänkte jag för mig själv - "Jag undrar hur detta inlägg kommer sluta..." 
Det är lite sjukt hur det går till det här. När jag börjar skriva så har jag ingen aning om vad detta ska handla om.
Jag bara skriver några ord som sedan lyckas hänga ihop, pretty cool!

Any who!
Sov över hos Ellens pappa igår, skitmysig lägenhet faktiskt. Och lika mysig granne där uppe!
Maja var där å, och tillsammans kollade vi på Sällskapsresan och spelade en hel del kortspel.
Lustigt nog så var det första gången jag såg Sällskapsresan och hej kom o hjälp mig så kul den var. Jag hade ett stort smile på mig under hela filmen. Lyckligt vis så finns det en hel del mer filmer av Sällskapsresan och Maja har hela boxen! Så nu har jag dom här hemma och bara längtar tills jag ska sitta och asgarva till de andra.
Jag, Klara och Anton ska strax kolla på den när de åker till Hälsoskiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0