Pirrigt

Nu har jag äntligen sommarlov. Ett år på gymnasiet är över, två tredjedelar kvar tills jag får ta studenten. Det fria livet närmar sig med stora steg och det känns fantastiskt. De senaste dagarna har varit fyllda av förväntan och glädje och de närmaste dagarna kommer vara likadana. Idag gäller det att fira sommarlovet, på fredag blir det studentfest och på lördag bröllop! Det känns kanon kul och jag ser fram emot allt. Men det jag kanske mest längtar efter är tills på måndag. Något jag inte nämn här är att jag sökt jobb och igår fick jag reda på att jag fick jobbet! På måndag klockan fyra ska jag vara på VLT för att träffa mina kollegor som kommer vara med de kommande två åren. Jag kommer bli reporter på VLT ungs redaktion. Jag måste erkänna att det pirar i magen varje gång jag tänker på det, en fantastiskt skön känsla!


Kommentarer
Postat av: Anton

grattis än en gång!

2010-06-15 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0