Gryta, gifflar och gitarr!

Godmorgon! Idag är det ännu en dag med fint väder som jag kommer spendera inomhus med start klockan fyra. Då kommer det en hel del goa repriser från veckan som jag missat, desprate, grey's, couger town - awesome! I soffan ligger Joanna och myser. Hon var så gullig och kom hem till mig igår då egentligen alla tjejer skulle komma men ingen kunde. Det blev en trevlig kväll med en hel del filmer, guitar hero, gifflar, gryta och varm choklad. Nu taggar jag för ett kanon slut på lovet, si sådär taggad för skola imorgon. 
Ha det!


Vem vill inte ha vår?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag ville komma men asså jag kom inte hem förens för ett tag sen från Sevalla endå nu :(</3

2010-03-07 @ 16:03:51
URL: http://ellinajjohansson.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: haha tack! men alla dessa bilder är ju huuuuur gamla som helst!

2010-03-09 @ 11:37:02
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0