It ain't pretty

Det har varit rätt så skönt eftersom jag vart ledig idag. Fick en rejäl sovmorgon vilket jag tror jag behövde eftersom jag slocknar i några timmar på eftermiddagen annars. Vid elva var jag hos sjukan för att checka till min svampiga tå. Hoppas på att den slutar värka snart så jag kan bege mig ut i  spåret igen.

Jag var hos polisen och hämtade ut mitt nya pass. It ain't pretty! Jag ser ut som en brottsling som går på en hel del knark. Sen blev det en trevlig lunch på Wayne's å med mor. Jag rekommenderar inte laxspetten, den var totalt smaklös.

Hittills har jag inte fått något plugg gjort, vilket var meningen med den här dagen. Därför ska jag börja nu, när jag skrivit klart detta inlägg.
Så... word väntar. Goodbye sweet lovin'


Förra sommaren med tjejer. Hoppas på en underbar varm och rolig sommar 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhvilken härlig bild! Den hade jag missat, hah akände inte ens igen mig först med blonda skallen :O

2010-05-11 @ 20:31:47
URL: http://ellinajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0